Forums

Hayden Christensen : Pour les abonnées

Ce forum est momentanément vérouillé et ne peut accueillir de nouvelles contributions.



Fil de la discussion "Pour les abonnées"
Auteur Message
  • Messages : 63
  • Statut : Arrivante
  • Pays : France
Vu sur desiring Hayden pour les abonnées possiblité de voir une vidéo


si Stephany ou qqun peut la mettre à dispo pour les autres....


Site
  • Messages : 1 274
  • Statut : Experte
  • Pays : Royaume-Uni
Désolée je ne connais personne qui soit abonné à l'Hyperspace.
  • Messages : 94
  • Statut : Arrivante
  • Pays : France
Il est impossible de mettre les liens ou d'enregistrer de quelconques manières les vidéos exclusives de Hyperspace! En tout cas je n'ai pas réussi lol
Et même si c'était le cas, je pense que ce serait (un peu) illégal, étant donné que pour avoir accès à ces videos, il faut payer. Et il est bien inscrit partout sur le site que c'est interdit de mettre ces videos ailleurs, qu'elles sont exclusives à LucasFilm Ltd.

Brad Pitt : I know a lot of people have been talking about the chemistry, but I want to just say that Adam [Brody] and I are not dating.
  • Messages : 1 274
  • Statut : Experte
  • Pays : Royaume-Uni
Oui je pensais la même chose...heureusement que c'est sécurisé, parce que je trouverais ça totalement injuste pour ceux qui ont payé. Dis moi -Sarah-, à part les vidéos, est-ce que vous avez droit à d'autres exclusivités ?
  • Messages : 94
  • Statut : Arrivante
  • Pays : France
Alors je vais te faire un copier coller, lol!

AudioCast:
Listen to exclusive interviews, event coverage, and archival audio in AudioCast, our exclusive player, or download files to your favorite mp3 player.

Episode III Post Notes:
Catch up on the latest digital developments on Episode III's postproduction.

Episode III Set Diary:
Live the life of a fan on set through this daily journal.

Hyperspace Webcam:
Watch for Episode III events and surprises on the webcam.

Making Episode III Webdocs:
Go inside the making of the final Star Wars chapter with this documentary series. C'est là où il y a trois documentaires supplémentaires^par rapport à StarWars.com
KnollVision:
Presented in QuickTime VR, these exclusive images allow you to step inside and take a look around the sets of Episode III.

What's The Story?:
Hyperspace members can create original databank entries for the Star Wars expanded universe.

Webstrips:
Daily Star Wars adventures in comic strip format -- including classic strip reprints and all-new stories.

Clone Wars Micro-Series:
The Star Wars: Clone Wars animated micro-series, with exclusive commentary from creator Genndy Tartakovsky. il y a des épisodes de la saison deux...
Galactic Gallery:
A showcase of the amazing concept art that helped translate George Lucas' imagination into reality.

Before the Helmet:
An online gallery of production photos before the release of Episode III... a Star Wars first!

Art of Revenge:
Hyperspace members get a one-week preview of upcoming entries from our Episode III concept art gallery.

Fiction:
Out-of-print expanded universe fiction presented here for Hyperspace members.

Kessel Mines:
Dig deeper into the Star Wars experience with this in-depth article series.

Photoreceptor:
Rare and never-before-seen images from the Lucasfilm archives.

Exclusive Video:
Exclusive video for Hyperspace members only.

Bantha Tracks Online:
By the fans. For the fans. About the fans.

Star Wars Insider Online Supplement:
Go beyond the print magazine, with exclusive stories and related links.

Classic Bantha Tracks:
A nostalgic look back at the rare fan magazine of the 1970s and 80s.

Brad Pitt : I know a lot of people have been talking about the chemistry, but I want to just say that Adam [Brody] and I are not dating.
  • Messages : 1 274
  • Statut : Experte
  • Pays : Royaume-Uni
[...]

OK !! loool oui ça en valait la peine !
  • Messages : 94
  • Statut : Arrivante
  • Pays : France
Oui et pour 19.95$ l'année...
Je me suis inscrite fin juin donc je n'ai pas encore eu le temps de tout explorer...

Brad Pitt : I know a lot of people have been talking about the chemistry, but I want to just say that Adam [Brody] and I are not dating.
Consultez d'autres forums